Geschreven door Manon van den Berg - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Albeda college Rotterdam - WaarBenJij.nu Geschreven door Manon van den Berg - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Albeda college Rotterdam - WaarBenJij.nu

Geschreven door Manon van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Albeda college

19 Mei 2014 | Nederland, Rotterdam

Wij als 32 kinderen hebben er onwijs veel zin in!
Houden jullie ons ook in de gate?

• 19 Mei 2014 - 21:30

Anja Hoogendijk:

Dit zal voor jullie allen een bijzondere ervaring gaan worden. Zet hem op!

• 19 Mei 2014 - 22:20

Sanne Kroos:

Ik ben jaloerss!
    Succes allemaal, het is allemaal zo de moeite waard!

x

• 20 Mei 2014 - 12:50

Marjolein:

Ik volg jullie vanuit Brabant op de voet. Heel veel plezier en breng veel foto's mee terug!

Zet hem op!:)

Marjolein (klasgenootje Bosnië vanuit Nederland)

• 22 Mei 2014 - 14:01

Bella Da Silva:

Wat een leuke foto's en zo te zien nog aardig wat op te knappen ,maar wel voor een geweldig goed doel
    veel plezier nog .

Albeda college

Dit jaar gaan wij klas van 32 kinderen die voor het vak ISO (Internationale Sportontwikkeling) hebben gekozen wederom aan de slag naar de universiteit van Mostar. De afdeling voor sport en bewegen ligt midden op de universiteitscampus. Dit terrein werd vroeger gebruikt als legerplaats en staat nog steeds vol oude barakken die tijdens de laatste oorlog helemaal kapot geschoten zijn. De universiteit is druk doende deze barakken één voor één op te knappen en kan daar hulp bij gebruiken. De Albeda studenten hebben in schooljaar 2012-2013 2 ruimtes en een verbindende gang in een van de barakken opgeknapt. De muren zijn gerepareerd , geschilderd en gedecoreerd. Daarnaast zijn alle kozijnen vernieuwd. Dit schooljaar gaan zij de ruimtes afmaken. De ene ruimte zal als aerobicruimte worden ingericht, de andere als fitnessruimte. Bestaande fitnessapparaten zullen worden opgeknapt en er zullen een paar nieuwe attributen vanuit Nederland worden meegenomen. Daarnaast zullen de studenten gezamenlijk sport en spelactiviteiten gaan organiseren voor kinderen in een nabijgelegen basisschool. Wij als 32 kinderen hebben er onwijs veel zin in! Houden jullie ons ook in de gate?

Actief sinds 09 Mei 2014